VŠE O NÁKUPU:
Objednání produktů a košík:
Veškeré produkty, kterými disponujeme uvidíte na našem e-shopu www.fito.cz. Produkt, který chcete, můžete jedním tlačítkem vložit "Do košíku" - zde se Vám sčítají automaticky položky a vy tak vidíte svůj aktuální stav objednávky. Tu samozřejmě můžete upravit přímo v košíku (změna počtu kusů).
Poté následujte kroky popsané v košíku.
Aby byla objednávka vyřízena, je nutné, abyste vyplnili platné údaje doručení (pokud jste firma, nezapomeňte vyplnit údaje) a také si vybrali dopravce, se kterým máme smlouvu.
Veškeré provedené objednávky na našem e-shopu jsou považovány za závazné. Objednávky jsou vždy potvrzovány formou e-mailové zprávy zaslané na e-mail objednatele. Může se stát, že jste např. špatně vypsali jméno, nebo jste na něco zapoměnil - v tom případě nás ihned kontaktujte na telefonním čísle +420 773 001 002 a připravte si číslo objednávky z potvrzovacího e-mailu. Nejlépe do 24 hodin od odeslání objenávky.
Pokud by došlo k tomu, že vámi objednané zboží není skladem, budeme vás ihned informovat prostřednictvím telefonu (budeme vám volat na tel.číslo, které udáte v objednávce) a také do e-mailové zprávy.
DOPRAVA A PLATBA:
U objednávek v hodnotě nad 3 000,- Kč je poštovné a balné ZDARMA. (Platí pro maloobchodní zákazníky po ČR dopravcem Česká Pošta.)
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží. Chcete-li mít rozdílné fakturační a dodací adresy, nezapomeňte to dopsat do objednávky.
Zásilky po ČR jsou odesílány Českou poštou.
Česká Pošta - balík do ruky | 110 Kč |
Česká Pošta - balík na poštu | 100 Kč |
Osobní odběr | Zdarma |
Možnosti platby: | |
Bankovním převodem | Zdarma |
Hotově při osobním odběru | Zdarma |
Dobírka | 40 Kč |
DŮLEŽITÉ INFORMACE
Česká Pošta přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo e-mailem.
S adresátem neustále komunikuje. Pokud upřednostňujete osobní vyzvednutí balíku, uloží jej na poště.
POZOR - "Balík do ruky" po neúspěšném doručení je uložen na poště, možnost vyzvednutí je nejdéle 5 dní po prvním pokusu o doručení!
UPOZORNĚNÍ: Jestliže si zásilku nepřeberete osobně či nevyzvednete osobně na poště ( kde je cca 5 dní ) a budete ji chtít zaslat následně znovu, připočítátáváme k nové zásilce poštovné ve výši 110 Kč pro uhrazení nákladů již propadnuté zásilky.
REKLAMACE:
Pravidla ohledně reklamace najdete v našich Obchodních podmínkách - ZDE. Pro rychlejší vyřízení nás ihned kontaktujte na tel. 773 001 002. Připravte si prosím číslo své objednávky, pro rychlejší orientaci z naší strany.